30 Ağustos 2015 Pazar

Ağustos Hareketi Sonucu

Ay başında gerçekleştirmek üzere 5 maddelik bir "değişim hareketi" koymuştum kendime. Ve bu ay o kadar allak bullak oldum ki, hiçbiri (evet hiçbiri) istediğim ölçülerde olmadı bunların.


1. 1 ay boyunca hiç fastfood yemeyeceğim demiştim. 1 kere yedim, yalan olmasın. O da çok sinirlendiğim bir andı ve kendime karşı koyamadım. Öyle güzel gitti ki, keyfim yerine geldi. Demek bir anda hepsini kesmemek gerek, bünye pert oluyormuş.

2. Pinterest ve youtube' dan hazırladığım egzersizler. Çok iyi başladı, bir ara duraksar gibi oldu ama ay sonuna kadar 3 katı kadar arttı bu hareketlilik. Çünkü artık Cinnah'tan Kuğulu'ya (ve hatta bazen Kızılay'a) kadar sırtımda 5 kilo yükle yürüyorum ve tabii daha bu sadece yürüme ile alakalı olan kısmı işin. Henüz tartılmadım, o bahsettiğim ölçüleri de tekrar ölçmedim. Ama hissediyorum ve ayrıca gözle görülür bir sıkılaşma da var. Önümüzdeki ay bu tempo daha da artacak. Bu hiç beklemediğim bir gelişme oldu işte.


3. Kitap meselesine gelince. Bu ay için 3 kitap okunacaktı. 1. si Nurullah Ataç' ın Diyelim - Söz Arasında adlı kitaptı. Okumalara doyamadım. İkincisi Ahmet Hamdi Tanpınar' ın Saatleri Ayarlama Enstitüsü idi ama tam daha başlarındayken komşumuz okumak istedi ve aldı götürdü. 3. Kitap da Hell's Angels adlı bir kitap, konusunu da tahmin edersiniz. 2 kitap okuyabildim kısacası, Saatleri Ayarlama Enstitüsü daha yeni geldi eve çünkü.

Ama yine de büyük başarı bence!!!

4. Meditasyon yalan oldu onu geç.


5. Bu ay fal da bakamadım. Ulan yüzümü görmedim aynadan bu ay. Ne falı... Bir kere falcı bacıya fal göndremişim 10 gün sonra hatırladım gönderdiğimi...

Öbür ay bakalım bu olaylar nasıl gelişecek. Fastfood yiyebilirim artıkın. Onca yürümeye bence hak ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder