2 Ağustos 2015 Pazar

Ağustos Hareketi

Çok uzun zamandır bir devamsızlığa alıştığım için bu ay bunu değişmek adına bazı işlere giriştim. Amacım kendime çeki düzen vermek. Başka hiçbir şey değil. Bu boşvermişlik, bu koy göte rahvan gitsincilik artık zarar vermeye başladı. En son ne zaman huzur içerisinde bir uyku çektiğimi bile hatırlamıyorum. O yüzden bu ay kendime çeki düzen verme ayıdır!!!


1. İlk olarak, yediklerime dikkat etmem gerek. O kadar boşverdim ki bu aralar çok çok çok fazla yağlı yemekler yemeye başladım. Bir ay boyunca hiç fast food yemeyeceğim!

2. Kendime Pinterest ve Youtube' dan bir sürü egzersiz hareketi hazırladım. Tüm ölçülerimi aldım (tabii ki de paylaşmayacağım aslkdfjhsdkg) ve gözle görülür bir yere koydum. Her gün için bir egzersizim var.

3. Şu geçen aylarda bahsettiğim, çok fazla bilgisayar başında oturup bir şeyler okumanın gerçek okuma hızını ve algı derecesini düşürmesi olayına da el atıyorum. Arkadaşlarla oturduk tartıştık ve bunun için bir program hazırladık. Bu ay okunacak 3 kitabım var. O kitaplar okunacak!!! 

4. Hazırlıktayken ve devlet yurdunda kalırken, arkadaşlar ile dışarıda uyduruk bir kitap almıştım, hipnoz ve meditasyon üzerine. Bir yerlere odaklanmanı sağlayan mükemmel bir tekniği vardı. Bu ay her gün uyumadan o yapılacak!!! Eğer bir sonuca varırsam zaten burada ballandıra ballandıra anlatırım.

5. Uzun zamandır bakamadığım o fallara bu ay daha da odaklanacağım. Eski beni kesinlikle geri getiriyorum arkadaşlar!


Temel olarak bunlar yapılacak işte bu ay. İsteğim, kendimi toparlayabilmek, eskiden başardığım şeylere çok da uzak kalmamak. Ayrıca irademi test etmek tabii en önemli konu burada. Bu ay beni bu programda korkutan tek şey fast food. Çünkü o istek geldi mi gerçekten de zorlanıyorum yememek için. Ve bu ay doğum günüm de var, o yüzden 1 gün pasta kesilecek (ve tabii ki o pastadan yiyeceğim abartmayın amk)... O yüzden hodri meydan.

Not: Bu programa 1 Ağustos itibarı ile başladım. Sadece paylaşım saatini ayarlayamadığımdan bugüne paylaşıyorum yazıyı.

2 yorum:

  1. Ataletimi kıracağım diyorsun yani, süper :) Bu arada okuyacağın kitapların ismini paylaş da yazalım bir yere Dilara. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Yazarım onları da bir ara :)

    YanıtlaSil