7 Ağustos 2015 Cuma

Hayırlı Cumalar?!

Kedimizin gelmesi ile beraber daha sosyal ortamlara akmaya başladım. Apartmanın whatsapp grubuna katılma şansızlığına yakalandım. Allah kahretmesin! Yok böyle bir muhabbet. Sürekli sessizde o grup, ama arada bir kedi için bir şey yazmaya giriyorum, beynim eriyor. 


Ne kadar 50 yaş üzeri "paylaşalım acil" konulu yalan dolan haber varsa, ne kadar din iman allah içerikli gereksiz yazı varsa, aralarında yarış varmışçasına paylaşıyorlar!!! Günde en az 10 tane böyle mesaj geliyor ulan. Ve bu sadece bir gruptan geliyor. Bireysel olarak atanları hiç saymıyorum. 

Hadi, tüm bu saçma sapan mesaj çöplüğünü geçtim, bir de her hafta cuma günü çekilmez bir çile var. Birisi bir başlıyor "Hayırlı cumalar" diye, otuz tane mesaj "Hıyırlı cımılır hıyırlı cımılır"... Azalarak bitin ulan. Her hafta aynı muhabbet baştan sona hiç çekilir değil.


Son olarak da bunu bireysel olarak yapanlar var. Adamlarla tek muhabbetimiz o cumanın ne kadar hayırlı olması gerektiği ile alakalı. Her hafta bir tek bunu yazışıyoruz. Valla birisi uzaktan okusa bunlar birbirlerine şifreli bir şekilde haber taşıyor der. Resmen hayatta kaldığımızı "hayırlı cumalar" ile kanıtlıyoruz. Tek bir vatsap sohbetim bile var sadece Hayırlı Cumalar' dan yazılan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder