13 Ocak 2015 Salı

Ondan Bundan Vol.11

Yeni yılın ilk ondan bundan muhabbetini yapabildim sonunda. Blog ile ilgili düşüncelerim var ne zamandır. Bu yıl onları gerçekleştirmek için biraz daha fazla çaba göstermem gerekecek. Ama blog ile ilgili hiçbir şeyi zorla yapmıyorum, o yüzden sorun olacağını sanmam. 


Listelere daha fazla abanmam gerektiği söylendi bir ara o yüzden listelere odaklanıyorum bu yıl. Her ay 'Ayın 5 şarkısı' diye bir liste yapmak var kafamda. Ama bu liste yeni çıkan şarkılardan oluşmayacak tabii ki. En nefret ettiğim şey yemeden içmeden kesilip millete ilk çıkan şarkıları paylaşmak olur zira. Ben o anki ruh halime göre, kafama göre iş yapmayı sevdiğim için bu liste de haleti ruhiyemi içerecek. Spotify kullandırmaya alıştıramadığım için size hala, bir başka şekilde paylaşacağım şarkıları.


Bir diğer liste de her ay yapmayı hedeflediğim sevdiğim, sevmediğim şeyler listesi. O ay en çok ne gitmiş, o ay en çok neyden nefret edilmiş onları yazacağım. Bakalım ne kadar aynı kanaldan gidiyoruz sizlerle. 


Geçen gün Nedjima' da otururken abimin bir arkadaşı geldi. Adam nasıl bir sevgili istediğini sıraladı. Güzel olacakmış, akademik başarıları olacakmış, felsefeden anlayacakmış, faşist olmayacakmış, ayrımcılık yapmayacakmış, elemanla siyasi tartışmalara girebilecekmiş. Daha uzundu aslında liste, bir yerden sonra dinlemeyi kestim. O arkadaşa da sipariş usulü sevgili arayışında başarılar diliyorum. Umarım aradığını bulur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder