7 Ocak 2015 Çarşamba

Ocak Şaşkınlığı

Size listeler hazırlamak istiyorum ama bu aralar kafam pek bulanık. Adam gibi bir blog yazısı yazacak gücü bile bulamayabiliyorum bazen. İş arama telaşı, hala Türkiye' ye geri dönmüş olmayı yadırgamam, meşguliyet, aile kaprislerine geri dönüş derken kafam allak bullak oldu. Los Angeles' taki rahatlığı şimdiden özledim. 


Bu arada eğer akademi ödüllerine aday olan filmleri izlemek isterseniz internette ufak bir araştırma yapabilirsiniz. Bugün internet çıldırdı adeta bir Fappening seansı yaşandı. Tüm filmler orada.

Geldiğim gün plakçaları bir adaptör dönüştürücü kullanarak çalıştırmayı denedim ve olmadı, çalışmadı. Daha sonra gittik çeke çeke Ulus' a, yeni bir adaptör almak için. Yine çalışmadı. En son internetten gördüğüm bir elektrikçiye gittik dün. Benim korkum makinanın bozulmuş olmasıydı. Ama çok şükür öyle bir sorun yokmuş. Adaptörden kaynaklanıyormuş yine, adam içimi rahatlattı. Bu arada belirtmeden edemeyeceğim, adam müthiş bir elektrikçi, eğer bir gün olur da bir şey tamir ettirmeniz gerekir (ister pikap ister başka bir şey) haber verin direkt adres ve telefonunu paylaşayım ustanın. 


Bu arada yıl olmuş 2015 aranızda hala Spotify kullanmayanlar var. Ayıp ediyorsunuz. Bu aralar akustik listelere abanmaktayım. Pişman olmazsınız.

Neyse yakında görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder