27 Ocak 2015 Salı

Ayın 5 Şarkısı

Söz verdiğim üzere bu aydan itibaren her ay yazmaya niyetlenmiş olduğum 5 şarkı listesini hazırladım. İşte sizlere o şarkılar:

1. Sam Smith - I'm Not The Only One


Bu şarkıyı yaz sonunda bir arkadaşımın odasının önünden geçerken duymuştum. Hiç sevmem böyle şeyleri normalde. Hele ki bu adamın önceki şarkısı (Stay With Me) bütün bir yıl baydıran iğrenç ötesi bir şarkıydı. Ama neden bilemiyorum, bu şarkıyı aylardır dinliyorum. Dinlemeyen kalmasın.

2. The Very Best, Mo Laudi - Moto


Nereden buldum, nereden dinledim hatırlamıyorum. Bütün bir ay her gün en az üç kere dinliyorum.

3. Cold War Kids - Lost That Easy


Bu şarkı da bütün bir ay listemden düşmedi. Aranızda çok feci Cold War Kids hayranları var biliyorum. Teessüf ederim hepinize bu şarkıyı önceden paylaşmadığınız için.

4. Nada Surf - Enjoy The Silence


Ne zamandır spotify' da hep karşıma cover'lar çıkıyor. Listelerimde hep coverlar var. Bu ay en çok dinlediğim eski cover'lardan bir tanesi de budur.

5. Dropkick Murphy's - Rose Tattoo


Bu şarkı, Moto' dan sonra en çok dinlediğim şarkı oldu bu ay. Öbür ay da olacak gibi. Dinlenilmeyecek gibi değil zaten.

Aslında baktım da bir sürü şarkı var ama sürekli Twitter' dan on kere paylaşmışım mesela (Algiers evet), o yüzden tekrar listeye yazmak istemedim. En azından bu ay. Belki öbür ay paylaşırım onları. 

Bays.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder