5 Şubat 2013 Salı

Ondan Bundan Vol.1

Gereksiz bir yazı baştan söyleyeyim. Hatta güzel bir şarkı koyayım en azından şenlensin ortalık.



Dün Kim Milyoner Olmak İster'de gerizekalının önde gideni bir kız yarışıyordu. Kendi çapında bir laf soktu "Altını çizerek söylemek istiyorum ben mastırımı yurt dışında değil Türkiye'de yapmak istiyorum. Öyle bir özentim yok" diyerek.

Hay bam teline sıçtığım..

Sonra da  WC nin açılımına dünyanın merkezi ve beyaz köşe diye cevaplar verdi. Kaybetti gitti.

Bir de beni huzursuz eden bir başkası var. Kızı birebir tanımıyorum ama internete girdiğim günden beri varlığını bildiğim birisidir. O yüzden de her yerde bir takip bir arkadaşlık bir şey var. Ama son zamanlarda söylediği her şey mi batıyor bana nedir?

Bir insanın en sevdiği grup seçeneği e) Hepsi olmamalı bence. Iron Maiden, Slash, Whitesnake, Rihanna(şayn-bırayd-lak-a-daymınd).. Bunlar zaten herkesin çantasındaki keklik değil midir? Bir film vardı adam kadına yazmak için "duydum ki Beatles seviyormuşsun" diyordu kadın da cevap olarak "gerzek gerzek olma herkes sever Beatles'ı" diyordu. Iron Maiden falan da bu kategoridedir. Herkes sever. En azından bir iki şarkısını. Tabii bir çocukluk travması geçirmedilerse.

Demem o ki, kız sanki hep ortaya genel konuşup herkesi memnun etme derdindeymiş gibi. Ya ben huylandım ya da hep öyleydi de ben yeni fark ettim. Ama hiç hatırlamıyorum ki bir gün de hiç adını sanını duymadığım gerizekalı bir grup hakkında bir yorum yapsın. Ya da hiç kimsenin sevmediği bir şarkıyı seviyorum diye paylaşsın.. Hep sivitçayldomayn hep fiırofdıdark.

Son olarak da bahsini etmek istediğim kişi Sultan Büyükçolpan. Arkadaşın reklamı olmaz ama bazen öyle yüzünü mıncırmak istiyorum ki. Kimseyi memnun etmek için lafını sakınmıyor ya. Büyülü Fener'den yıllardır vazgeçiremedik mesela biz pis avm sinemaseverleri olarak. Vazgeçmesin de zaten, bize öyle lazım Sultan.

Volume 1 dedim çünkü dahası gelecek bu karışık saçma yazılardan. Özenti olduğumdan volume 1 dedim........

1 yorum: