16 Şubat 2013 Cumartesi

Laylaylom gurls.

Lenka'nın Easy A filminde kullanılan şarkısı (trouble is a friend idi sanırım) acayip güzel gelmişti bana. Hala da mp3 çalarımda durmakta. Bu yeni şarkısı da öyle. O malum reklamda duyduğumda "Oha kıza bak süper" diyen güruhtandım. Ama genel olarak Lenka sever miyim, sevmem. Dünyayı çiçek, böcek, çizgili pijama, eye liner ve basma elbiselerle yöneteceğini sanan kızları sevmiyorum. Çünkü anlamıyorum onları. Öncelikleri nasıl bu olabilir aklım almıyor. Belki de en doğrusunu onlar biliyordur. Burada olsa kezban derler. Diyorlar da. Onların haberi yok.

Ben temel olarak Zooey Deschanel oluşumuna karşıyım. Laylaylom stayla. Uçan balonlar, kahküller, renkli veya desenli çoraplar, do re mi fa şarkılar.. Şehirli kız lite versiyonu. Kompakt. Kullanmadığım kelime kaldı mı?

Kalmadıysa gidiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder