16 Kasım 2015 Pazartesi

Ondan Bundan Vol.15

* Le Soleil adlı şampuan reklamını görüp de şaşırana hayret ediyorum. Kızçe heveslenmiş, reklamda oynamış. Hele ki zaten o mecrada ünlü bir kızmış, oynasın ne güzel lan. Yakışmış da. Sırf kapalı oynadı diye o ürünü alacak zibilyon tane adam var. Kapitalizmin çarkları iyi işlemiş işte. Long live kapitalizm.



Kına gecesi saçları savuruyoruz zaten lafına bozulan olmuş. Niye bozuluyorsunuz olum manyak mısınız? Daha islamın nesini anlamadınız? Kadın kadına eğlencede saçların açılması bir sorun teşkil etmiyor bunlara. E hiç mi lezbiyen yok, onlar tahrik olursa diyorsun da, İslamın mantığını anlamamışsın kuzum:

Bir kadın bir erkeğe saçını açıp da sallar ve erkek tahrik olursa bu kadının suçu.
Bir kadın bir kadına saçını açıp da sallar ve kadın tahrik olursa bu da kadının suçu.
Hepsi uşağa.


İslam' da her şey kadının suçu. Kadın yarım insan, kadını dövebilirsin, kadının şahitliği erkeğinki ile bir değil, kadın miras alamaz, kadın 3 başka kadınla kocasını paylaşabilir. Bunlar batmamış hasbama kına gecesi saç savurması batmış.

* Kadın ve islam konulu sempozyumunun ardından Fransa var konumuz.

Ulan bir sürü Fransız tanıdım. Hepsi ayrı bir tür uyuz. Aralarında gerçekten sevdiğim tek bir tane arkadaşım var, burada eskiden "gavurun kızı" diye tabir ettiğim. Hele Paris' ten geliyorsa ayrı bir uyuzlar, hepsi resmen aldığı oksijene bile tahammül ediyor. O kadar burunları havada.


Ama bir tanesi bile gündemden alakasız, bir tanesi bile ülkelerinde yaşayan müslümanların çilelerini görmezden gelen, sınıf ayrımcı, islamofobik değildi. Zaten mantıksız değil mi eşitlik için devrim yapan insanların ezilenleri biraz daha ezmesi. İlla ki yapan vardır ama ben görmedim. O Türklere ait bir özellik. Anasız babasız kalmış, ülkesinden kaçmış gelmiş bacak kadar çocuğu Suriyeli diye döven Fransız görmedim ben, ama Türk gördüm. Tipini beğenmediği için 2. kattan aşağı Senegalli atan Fransız da görmedim ama Türk gördüm. Zenci gördük mü fotoğraf çektiririz diyen Türk gördüm. 100 vatandaşı ölünce "onlar da hak etmişti ibneler" diyen Türk gördüm. 100 vatandaşının ölümüne Fransız kalan, ortalarda görünmeyen "idari memur" da gördüm.

"Fransızlar göz ardı ettiler, şimdi geldi sokaklarını buladı terör" diyene kadar herkes önce bir kendine baksın. Herkes önce kendi neyi gözardı etmiş ona baksın. İğneyi kendine çuvaldızı başkasına batırsın o herkes.

ATARIM GELDİ!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder