2 Eylül 2015 Çarşamba

SNL Skeçleri

Yatıyorum SNL skeçleri, kalkıyorum SNL skeçleri. Yok böyle güzel skeçler arkadaş!!! Dayanamadım listeledim:

1. Disney Housewives

Açık ara farkla favorim. Zaten bir kere paylaşmıştım önceden. Mükemmel ötesi bir parodi.



Ayrıca şu da izlenmeli:


2. Long Island Medium

Bu ablanın bütün skeçleri güzel. Ama ben bunu seçtim.


3. Jebediah Atkinson

Jebediah Atkinson bir efsanedir. Birkaç tane daha var YouTube' dan bakarsınız.


NEXT!

4. Gilly

Kristen Wiig' in en güzel karakteri bu olsa gerek. Bundan da var birkaç tane.


5. Avengers News Report

Ulan askljdhfsldgh..



6. The Dakota Fanning Show

Şu kızın ve ailesinin "ben bilirim" uyuzluğunu herkes fark etmiş demek ki.


7. 50 Shades of Grey Audition

Miley' in Scarlett sesi on numara.


8. J-Pop Talk Show

Bundan da var birkaç tane. İzlenesi.


9. The Beygency

Beyonce sevmeyenlerin başına gelen trajik olaylar silsilesi...


10. It's a Match

"Magic boy" diye anılır daha çok. Gereksiz adam Shia burada on numara.



Ayrıca Jonah Hill' in skeçleri de bir ayrı güzel. Eğer bu yazının ikincisini yaparsam mutlaka koyacağım ondan. Evet evet, bunun ikincisini yapmalıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder