29 Haziran 2015 Pazartesi

Ayın 5 Şarkısı

Yolculuk sırasında dinlediğim her şarkı kıymetli. Yolculuk sırasında internetin kesilmesi ve eski şarkılara dönüş yapmak ise daha kıymetli. Ama size eskileri paylaşmayacağım. O eskileri, tekrar aklıma geldikçe Twitter' dan paylaşacağım. Oradan dinlersiniz. Zira ben o şarkıları dinlerken bu ayın beş şarkısını çoktan belirlemiştim. (ŞAŞIRTMACA)

1. Delta Rae - Bethlehem Steel

2015 başından beri süregelen "Bağıran kadınlar" temalı şarkıları paylaşmaya doyamıyorum. Harika değilse siz söyleyin...

2. Jack Savoretti - Home



Bu ayın vazgeçilmezi oldu bu şarkı da.

3. Sophie Zelmani - Dreamer


Böyle geceleri geceleri...

4. Sia - Soon We'll Be Found


Sia' nın yüzünü saklama gereği duymadığı zamanlar. Geçen yılın başında çok dinlerdim neden bilmem listemden çıkarıvermişim. Geri ekledim.

5.Moonspell - Luna


Bir kitap gördüm amazonda "Moonspells" diye. Daha sonra aklıma geldi böyle bir grup vardı diye. Aklıma geldi, geldiği dakikadan itibaren dinlemelere doyamadım. Ama amk böyle klip olmaz olsun... Tüm hevesim çekildi.

Bonus: Monty Python - Brian Song


Spotify' da gezinirken Monty Python' un incilerine rastladım. Filmi sevenlere gelsin istedim. Bethlehem' den beri aklımdaydı zati. O kadın başladı ya "A child was born in Bethlehem" diye. Dedim garanti bu Brian.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder