20 Şubat 2014 Perşembe

Ver Elime Manyağı

Üniversiteye başladığımdan beri en az elli tane sunum yapmışımdır. Hem uluslararasında hem tercümanlıkta ısrarla her dönem ikişer tane sunum isteyen hocalar sağolsun...

Buraya geldim burada da sunum. Hiç bitmiyor bunlar. 

Tek fark, eskiden tek başıma yapardım sunumu güzel güzel, burada 4 kişi bi sunum için uğraştık. Dört kişiyiz, konumuz Güney Afrika ve yaşanan o tatsız olaylar. Dörde gayet kolay böldük. Ama grupta bir gerizekalı var. Doğal olarak.... Kaçar mı bulur beni! Bu gerizekalı bu dört parçayı 7' ye çıkardı. 7 ne alaka diyebilirsiniz. Sonuçta 8 yapaydın bari ki eşit bölelim değil mi? Yooo 5'i bu kızın. Biz geri kalan 2'yi 3'e bölmek zorunda kaldık.

Kız ısrar, inat. Her şeyi ben yapacağım "EN ÇOK BANA SORACAKSINIZ" triplerinde. Outline' ı ben hazırlayacağım, konuşma metinlerini ben yazacağım (evet oha), power point'i ben hazırlayacağım. Sen benim yolladığım makalelerden bişiler çıkar gerisini ben hallederim dedi ya. Yaklaşık 100 tane makale yolladı. Forumda milletin grubunda 3 tane mesaj var bizim grupta 57 tane.

ULAN ANGUT! ULAN GAVAT! KİMSİN LAN SEN? WHO THE FUCK ARE YOU?
Resim 1.1: The Most Popular Girls in School (hala izlemediyseniz yazın böyle youtube'a izleyin)

Sırf inadına kızın dediği her şeye karşı çıkıyoruz. Dedik yok biz yazıcaz metinleri. Tutturdu benim vaktim var Power Point ben hazırlayacağım diye. İyice inada bindirip "Sen yeterince şey yaptın bunu ben yapacağım" dedim.

Sunumdan önceki hafta, yani bu hafta bir kontrol ettim ki kızdan - sadece kızdan, diğerlerinden değil 70 evet YETMİŞ mail gelmiş power point ile alakalı.YA RABBİİİİ YA RABBİİİİİİİ!!!

Herkes parçasını yolladı. Birleştirdim, güzelce süsledim, geri kızlara yolladım. Dedim ki mailde "Ben şimdi yemeğe gidiyorum. Siz bakın, ekleyip çıkarmak istediğiniz bir yer olursa haber verin. Sonra oturup en son olarak kelime yanlışlarını düzeltiriz."

Bir geldim ne göreyim! Karşımda at görsem bu kadar şaşırmazdım. Her şey değişmiş. Ama her şey. Bütün başlıklar, bütün cümleler, bütün resimler. Beynimden aşağı kaynar sular...

Bir hata görürsün, değiştirmek gerekir ama dersin ki şurada hatalı kullanılmış, o yüzden bence bunu yazalım ne dersin diye karşıdakine sorarsın. Bu kız her şeyi kafasına göre değişmiş, s*kip atmış. Bir de utanmadan demiş ki "Bundan sonra bir değişiklik yapacaksanız bu versiyon üzerinden yapın." 



Kızlarla saatlerce telefonda konuştuk bu ne köfte diye. Ne bok yicez diye. Her şeyi eski haline getirdim bi o kadar daha emek harcayıp. Güzel de bi mail attık biz böyle kalmasını istiyoruz, yarın görüşürüz eyvallah diye. 

Kız hala mail atıyo ama ben şurada hata gördüm burada bunu yaptım diye. Kimse de cevap atmıyor. İnadına en son yapıp yolladığımı götüreceğim ve onu ısrarla göstereceğim. Kendisi istiyorsa kendi parçasını gösterebilir. 

Bu ne lan ömür törpüsü?! Bizim burada başka işimiz gücümüz yok her dakika onun bokuyla mı uğraşacağız acaba? Ne olduğunu sanıyor burada? Nasıl bir hayatı var bu kızın? Ömrünü harcadı resmen beş puanlık sunum uğruna.

Ya sabır diyorum, yarın ipler kopacak. Sunum zımbırtısı yarın ve muhtemelen kızı mundar edip yandaki inşaata atacağım. Meydanda da sallandırabilirim ya da yok yok Mankurt yapalım en güzeli. Deve bulduk mu tamam.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder