17 Mart 2013 Pazar

Film Çelıncı

Yapmaam, etmeeeem, tövbeee deyip de bir şans daha vermeye karar verdiğim olaya girişiyorum bu nisanda. Ya kafam çok bozuk olacak toplamam için gerekli olacak ya da çok mutlu olacağım onun için çok keyifli geçecek. (okullar açıklanıyor.)

Zaten çok film birikmişti elimde. Eritmek için güzel bir yöntem. "Daha önceden yaptıysan biz niye görmedik?" diyorsanız Tumblr sayfama bakabilirsiniz. Ama bakmayın yani o derece berbat bir iş olmuştu. Her hafta 3 tane Robert Downey Jr. filmi izlemiştim. Baymıştım epey.

Bu sefer aynı hatalara düşmemek için listemi önceden belirledim. İçinde millete izledim deyip izlemediğim birkaç film de var.


American Mary
Tinker Tailor Soldier Spy
The Big Sleep
Frankenweenie
Looper
The Lion In The Winter
Lawless
Trouble With The Curve
The House Bunny
Casa De Mi Padre
Man Som Hatar Kvinnor
Hotel Transylvania
Moon
Stand By Me
Sinister
Valhalla Rising
The Sessions
This is 40
Paranorman
True Grit
Kramer vs. Kramer
Un Propethe
Wreck-It-Ralph
An American Crime
Vertigo
Killing Them Softly
Snow Angels
The Road
Angels Share
Rise of the Guardians

Bu sefer şu soruları da yanıtlamayı düşünüyorum.
*En sevdiğin karakter
*En sevdiğin sahne
*En sevdiğin dialog

Olur da üşenmezsem film hakkında başka şeyler de yazarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder